کتاب صوتی خانوم نوشته مسعود بهنود

کتاب صوتی خانوم نوشته مسعود بهنود

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

فایل صوتی دو خوانش متفاوت از رمان تاریخی خانوم نوشته مسعود بهنود داستانی جذاب از تاریخ معاصر ایران و درباره ی زندگی زنی از خاندان قاجار به نام "خانوم" نوه مظفرالدین شاه و خواهر زاده ی محمد علی شاه است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 300+260 مگابایت
50,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی خانوم نوشته مسعود بهنود

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی خانوم  نوشته مسعود بهنود درباره ی زندگی خانوم زنی از خاندان قاجار، نوه مظفرالدین شاه و خواهر زاده ی محمد علی شاه است.

داستان کتاب صوتی خانوم

خانوم زنی که در کودکی توسط خاله اش با دنیایی خارج از دنیای خاله زنکی زنان آن دوره آشنا میشود

زنی که کتاب میخواند.زبان می اموزد و هنرمند میشود سپس خاله اش را از دست میدهد و برای فرار از دست اولین دیو زندگیش یعنی پدرش همراه با کاروان محمد علی شاه به شوروی میگریزد.آواره می شود.

انقلاب مشروطه ی ایران، انقلاب بلشویکی ۱۹۱۷ ، فرار شاهان و خانواده شاهنشاهی ایران، روسیه و مصر، حرکت آتاتورک و به ریاست جمهوری رسیدن آن، جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم، ملی شدن صنعت نفت کشورمان به دست دکتر مصدق را به چشم می بیند.

کتاب صوتی خانوم, کتاب صوتی, مسعود بهنود
کتاب صوتی خانوم نوشته مسعود بهنود

کتاب صوتی خانوم داستانی جذاب از زندگی و عشق به همراه جزئیات دقیقی از حوادث تاریخ معاصر ایران است.

در قسمت هایی از داستان فرار خانواده سلطنتی را داریم که به ادسا می روند خانوم که تاریخ کشور فرانسه را با راهنمایی خاله اش خوانده مرتب به یاد فرار نافرجام خانواده سلطنتی لوئی شانزدهم می افتد و این اردو را با آن مقایسه می کند .

ترس او بی مورد هم نیست زیرا این اردوی منفور هیچ بعید هم نبود که در جایی متوقف و کشته شوند .در این رمان چند حادثه تاریخی مرور می شود .

خلع محمد علیشاه و سپس احمد شاه از سلطنت، فروپاشی امپراتوری روسیه، انتقال حکومت به پهلوی ها ، اشغال فرانسه توسط نازی ها و انقلاب اسلامی ایران. همه این حوادث به نوعی زندگی خانوم را تحت تأثیر قرار می دهد .

کتاب صوتی خانوم به مدت 18 ساعت فایل صوتی با مجموع حجم300+257 مگابایت  (فایل زیپ شده) به دوستداران رمانهای تاریخی تقدیم میگردد.

فایل های صوتی این کتاب توسط سلام صدا ویرایش شده و ضمن افزایش کیفیت صدا ، نویز و صداهای اضافی حتی المقدور حذف شده است.


سایر کتاب های مسعود بهنود

دانلود مجموعه کتاب صوتی آثار مسعود بهنود


 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

دانلود مجموعه کتاب صوتی آثار مسعود بهنود

کتاب صوتی آثار مسعود بهنود – رمان هائی در بستر تاریخ معاصر ایران

کتاب صوتی آثار مسعود بهنود مجموعه ی ارزشمند از کتاب های تاریخی و رمان است که توسط نویسنده پر حاشیه مسعود بهنود نگارش شده است. این مجموعه بی نظیر شامل آثار نوشتاری پر فروش نویسنده است که به صورت صوتی ارائه شده است. بیوگرافی مسعود بهنود مسعود بهنود نویسنده و رزونامه نگار ایرانی است که دستی هم در فیلمسازی دارد. وی به سال 1325 زاده شد و از سال 1342 در زمینه روزنامه نگاری فعالیت داشت. سابقه کاری این نویسنده به نام نشان از فعالیت در روزنامه …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 14322 بازدید بدون دیدگاه