کتاب صوتی رایگان

هدف از فعالیت این پایگاه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای همه اقشار است لذا سلام صدا تلاش میکند تا با تولید و انتشار کتاب صوتی رایگان با لینک مستقیم، در موضوعات مختلف مانند رمان ها ایرانی و خارجی، آثار برندگان نوبل ادبیات، نمایش های رادیویی اقتباس از داستان های مشهور جهان، و همچنین رمان های تاریخی به وظیفه خود عمل کند

دانلود رایگان کتاب صوتی و یا دانلود کتاب صوتی رایگان

کتاب صوتی رایگان در سلام صدا

در راستای گسترش فضای مجازی و توسعه شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب، تلگرام و…. ، سایت ها و پلتفرم های اشتراک گذاری کتاب صوتی هم انتشار یافته و بدین ترتیب دسترسی علاقمندان به کتاب، کتاب گویا و به ویژه دانلود رایگان کتاب گویا آسانتر شده است

در مورد کتاب های صوتی رایگان نکاتی وجود دارد که دانستن آنها به کیفیت مطالعه شما کمک می کند:

  1. برخی کانال ها در شبکه های اجتماعی و یا بعضی سایت هایی که کتاب صوتی رایگان را با هدف افزایش بازدید سایت خود و بازاریابی برای محصول یا خدمات دیگری در اختیار کاربران قرار میدهند و دغدغه اصلی آنها کتاب و کتابخوانی نیست، به همین علت نسبت به مواردی مانند حقوق نویسنده، ناشر و حتی شرکت های تجاری تولید کننده کتاب گویا اهمیت نمی دهند.
  1. از آنجایی که هدف اصلی این کانال ها یا سایت ها (موارد بند 1) ارتقای فرهنگ مطالعه نیست، در انتشار کتاب های صوتی رایگان، به درستی خوانش و کیفیت کتاب گویا و تطبیق آن با اصل کتاب توجه نداشته و ممکن است با دانلود و شنیدن آنها، از بخش هایی از کتاب اصلی محروم مانده و حتی ممکن است در چنین کتاب هایی اسامی و عبارات اشتباه تلفظ شده و با کتاب اصلی متفاوت باشد.
  1. گاهی بدون اشاره به اقتباسی و یا خلاصه بودن، پادکست ها یا نمایش های رادیویی اقتباسی، به عنوان کتاب گویای یک اثر برای دانلود رایگان در برخی شبکه های اجتماعی و یا سایت ها قرار میگیرد و مخاطب علاقمند به کتابخوانی هم با اشتیاق تمام آنرا دانلود کرده و می شنود اما غافل از آنکه هرگز کل کتاب را نشنیده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سایت ها و پلتفروم های معتبر و فعال در زمینه تولید و نشر کتاب های صوتی، آشنایی با گویندگان حرفه ای، آشنایی با پادکست هایی با موضوع کتاب به نوشته “دانلود کتاب صوتی رایگان” مراجعه فرمایید.

در ادامه ، لیست کتاب صوتی رایگان در موضوعات رمان های ایرانی و خارجی – کتاب های تاریخی – ادبیات و شعر ، کتاب های روانشناسی و موفقیت و آثار و کتب علمی تقدم علاقمندان شده است

 ده کتاب تأثیرگذار تاریخ کتاب تاریخی
کتاب صوتی رایگان

کتاب صوتی رایگان- رمان های ایرانی

داستان صوتی بكرستان نوشته عفیفه صهبایی

این مجموعه داستان صوتی شامل شش داستان: شهرت یا گمنامی، فرشته مهربان، وقتی شیطان مرد، آیا شیطان فهمید،شیشه عمر، ماهی بزرگ و داستان صوتی بکرستان است.

دانلود رایگان کتاب صوتی کشته عشق نوشته اسماعیل فصیح

در این کتاب داستان پسری دوازده ساله به نام احمد عدنان موسی در بیمارستان آبادان و در زمان جنگ روایت می شود و راوی داستان که خود در بیمارستان بستری است سعی در شناخت این نوجوان و یافتن علت سکوتش دارد.

کتاب صوتی آواز بلند نوشته علی‌اصغر عزتی پاک

رمان آواز بلند به قلم علی‌اصغر عزتی پاک روایت بی طرفانه و گیرایی از جنگ و حملات هوایی عراق به مردم غیر نظامی در سال های دهه شصت است.

نویسنده کتاب که خود شرایط پر اضطراب جنگ و بمباران و تخریب و انفجار را به چشمان خود دیده است با ادبیاتی روان و ساده چنان داستان را روایت میکند که خواننده را در همان فضا و زمان قرار میدهد انگار که خود این شرایط را دیده و تجربه کرده است.

شخصیت پردازی داستان آواز بلند واقع گرایانه و منطقی است و خانواده سنتی همدانی هر کدام از زاویه دید خود و با فهم و درک  خاص خود جنگ و اتفاقات آنرا می بینند و طبیعتا بر اساس همان دیدگاه تصمیم گرفته و عمل میکنند.

کتاب صوتی انتری که لوطی اش مرده بود نوشته صادق چوبک

کتاب صوتی انتری که لوطی اش مرده بود داستان بوزينه اي است به نام مخمل هم در يك روز صبح لوطي خويش را مرده مي بيند و خويش را آزاد مي يابد و شاد از اين آزادي نسبي در حاليكه هنوز زنجير در گردنش سنگيني مي كند در بيابان به دنبال مكاني براي آسايش و آرامش مي گردد و …..

کتاب صوتی آن جا که پنچرگیری ها تمام می شوند

کتاب صوتی آن جا که پنچرگیری ها تمام می شوند خوانشی با احساس از مجموعه داستانی به همین نام و  شامل نه داستان کوتاه است.

داستان‌هایی که اغلب وقایع‌ نگار فاجعه‌ اند، در فضایی رنگین، پرجوش و خروش و گهگاه طنز.

زبان داستان‌ ها امروزی و بازیگوش است که با آن روزمرگی آدم‌ های معمولی و ترس‌ ها و آینده نامعلومشان با طنزی تلخ بازنمایی می‌شود.

شاید این مجموعه بیان این حقیقت باشد که در دنیای امروز فقط ترس‌ ها هستند که واقعی‌اند.

کتاب صوتی تنگسیر

بی‌تردید تنگسیر واقع‌گرایانه‌ترین داستان صادق چوبک است که برمبنای عدالت‌خواهی و سر به شورش برداشتن مردی در تنگنای رذالت‌های معتمدین یک شهر، حاصل عمری زحمتش برباد رفته می‌بیند و چون هیچ مرجعی را برای دادخواهی نمی‌یابد تحمل این ننگ را نمی‌کند، سلاح برمی‌گیرد و همه آنان که سال‌ها تحقیرش کرده و نیش زبانش زده‌اند مجازات می‌کند.


داستان کوتاه صوتی گدا اثر غلامحسین ساعدی

داستان کوتاه گدا اثر غلامحسین ساعدی را آنلاین بشنوید

داستان کوتاه صوتی گدا اثر غلامحسین ساعدی

 داستان صوتی مادرم بی بی جان نوشته اصغر الهی

داستان مادرم بی بی جان با این جمله آغاز می‌شود

مادرم بی بی جان همیشه با دلشوره در آستانۀ دوزخ نشسته است که مبادا یکی از ما جگرگوشه‌هایش از روی پل صراط که از مو نازک‌تر است و از شمشیر تیزتر بلغزیم و با لغزیدن و افتادن هر کدام از ما صدایی خسته در گلویش می‌شکند…..

اصغر الهی روانپزشک بود و این داستان مانند دیگر داستان‌های برگرفته از تجربیات او در گفت‌وگو با مراجعانش است

مادرم بی بی جان کتابی است که ما را به زمان‌های شکل گیری کودتا می‌برد،شرایطی که سبب می‌شود تا همگان خود را برای شکل دیگری از زندگی آماده کنند

کتاب صوتی رایگان -رمان خارجی

کتاب صوتی رایگان سنجاق سر طلایی

کتاب صوتی رایگان سنجاق سر طلایی
کتاب صوتی رایگان سنجاق سر طلایی

کتاب صوتی رایگان سنجاق سر طلایی (جلد 1) نوشته چینهان سی سی رمانی معمایی و عاشقانه از چین باستان و کاری از ایرانصدا است

رمان سنجاق سر طلایی golden hairpin توسط نویسنده چینی چچینهان سی سی Qinghan-CeCe در سال 2018 و در چهار جلد منتشر شده است.

داستان رمان معمایی و عاشقانه است و در دوران چین باستان اتفاق می افتد و سرشار از رمز و رازهای فرهنگ باستانی چین است

نویسنده صحنه های زیبای عاشقانه را با جزئیات فراوان در داستان به تصویر کشیده است و هرگاه لازم شده برای لطافت قصه، موقعیت های طنز را به روایت افزوده است

نمایش رادیویی بینوایان شاهکار ویکتور هوگو

نمایش رادیویی بینوایان تصویر راستین سیمای مردم فرانسه در قرن نوزدهم است چهره ی چند قهرمان در بینوایان برجسته تر ترسیم شده‌است از جملهٔ آن ژان والژان.

این محصول شامل دو فایل است که فایل اول نمایش رادیویی بینوایان شامل 14 فایل صوتی mp3  که در یک فایل زیپ با حجم 155 مگابایت و فایل دوم نمایش رادیویی شامل 7 فایل صوتی mp3  با صدای بهروز رضوی

کتاب صوتی خاطرات یک گیشا نوشته آرتور گلدن

کتاب صوتی خاطرات یک گیشا نوشته آرتور گلدن روایتی واقعی از زندگی دختری از ۹ سالگی تا زمانی است که یک گیشا میشود و زندگی خود را به عنوان گیشا شروع میکند.

گیشا به زنان جوانی میگویند که در مهمانی‌های اشراف ژاپنی با آرایش‌های خاص، ساز می‌زنند و رقص‌های سنتی را اجرا می‌کنند و چای و ساکی برای مهمانان می‌ریزند.

دانلود رایگان کتاب صوتی دیوار اثر ژان پل سارتر ترجمه صادق هدایت

داستان کوتاه دیوار ، سبکی را بوجود آورد که هنوز که هنوز است در این که آیا این سبک ادبی است یا صرفا ً یک فلسفه ی روایی اختلاف سلیقه وجود دارد: سبک اگزیستانسیالیسم .

دیوار داستان بسیار ساده ای دارد. می توانیم این داستان را آغازگر دوره ای بنامیم که ادبیات مدرن به حذف داستان پرداخت و رمان را به صورتی در آورد که از حالت قصه خارج شود و شکل فیلم نامه به خود بگیرد .

دیوار داستان نبرد انسان با خود است .شورشیانی که دستگیر شده اند و در انتظار مرگند .

کتاب صوتی همه جا پای پول در ميان است اثر جورج اورول

در این اثر جورج اورول قهرما داستان با خدای پول وارد جنگی تمام عیار می شود و تا انتهای این جنگ پیش می رود در واقع معتقد است پول به جای خدمت به انسان و کمک به رسیدن او به آرامش عکس آن را عمل می کند

یعنی انسان برای رسیدن به پول دست به هر کاری می زند تا به پول برسد و خود را برده و اسیر پول می کند وخود را به خدای پول می فروشد.

کتاب صوتی رایگان ماه عسل در پاریس نوشته جوجو مویز

این کتاب هم مانند سایر کتاب‌ های مویز “من پیش از تو” و  “من پس از تو”  حال و هوای عاشقانه دارد.

در کتاب صوتی ماه عسل در پاریس زندگی و  علاقه‌ بین دو زوج جوان در طول زمان  روایت می‌شود.

کتاب  از دو داستان تشکیل شده که به صورت یکی در میان روایت می‌شوند.

کتاب صوتی رایگان شبانه هندی

کتاب صوتی شبانه هندی برگرفته از یکی از مشهورترین آثار آنتونیو تابوکی  Antonio Tabucchi) زاده ۲۳ سپتامبر ۱۹۴۳ از نویسندگان ایتالیایی است.

جذابیت و کشش آثار داستانی‌ تابوکی به حدی بوده که آثارش به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، فارسی و … ترجمه شده و با اقتباس از آنها فیلم‌های داستانی موفقی ساخته شده است.

کتاب صوتی رایگان -ادبیات

دانلود رایگان کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا اثر استاد عبدالحسین زرین‌کوب

استاد عبدالحسین زرین‌کوب کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا با قلم جادویی خود با خلق نثری شیوا و جذاب ، زندگینامه و سرگدشت عجیب مولوی و شمس را با بررسی شرایط و وضعیت سیاسی اجتماعی آن دوران بیان کرده است و در ادامه افکار و دیدگاه ها و سلوک مولانا را با استفاده از اشعار مثنوی با بیانی ساده و غیر فنی در اختیار علاقمندان قرار داده است.

کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا اثر استاد عبدالحسین زرین‌کوب

دانلود رایگان داستان صوتی رستم و شغاد از شاهنامه فردوسی

داستان صوتی رستم و شغاد از شاهنامه فردوسی داستان تراژیک برادر کشی و فرجام کار رستم دستان و اسبش رخش در شاهنامه فردوسی است که دارای ۲۱۲ بیت است.

شَغاد یا شُغاد برادر ناتنی رستم بود که موجب کشته شدن رستم و دیگر برادرش زواره و رخش‌رستم شد.

فایل صوتی گیاهخواری و انواع آن

گیاهخواری انواع و سطحوح مختلفی دارد که هر کدام از انواع گیاهخواری با توجه به موادی که تصمیم به حذف آنها از رژیم غذایی خود می گیرید تعریف می شود. در این فایل صوتی گیاهخواری و انواع آن معرفی شده است

فایل صوتی سخنرانی دکتر ایرج شهبازی در باره شادی و انواع آن

شادی چیست و انواع آن کدام است؟ شادی حقیقی چیست؟ 

اینها سوالات مهمی هستند که نوع بشر همواره از خود میپرسد

فایل صوتی سخنرانی دکتر ایرج شهبازی در باره شادی و انواع آن مؤسسۀ فرهنگی علیمرادیان تابستان 1396 به دوستداران شادی تقدیم شده است

ابر برچسب ها:

ادبیات فارسی بهترین رمان های جهان بهترین شاعران ایران بهترین کتاب های روانشناسی تولستوی داستان های عاشقانه شاهنامه رمان خارجی رمان عاشقانه رمان فارسی روانشناسی روانشناسی انگیزشی زنان نامدار جهان زندگینامه زندگی و آثار نویسندگان شاعران قرن چهارم شاهنامه شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی شاهنامه آنلاین شاهنامه خوانی شاهنامه فردوسی شعر فهرست کامل شاهنامه فیلسوفان مشهور تاریخ فیلسوفان مشهور جهان مطالعه آنلاین شاهنامه معرفی کتاب موفقیت نقد و بررسی رمان نقد و بررسی کتاب نویسندگان ایرانی نویسندگان خارجی نویسندگان زن پهلوانان شاهنامه پیشنهاد کتاب پیکر بندی شاهنامه کتاب تاریخی کتاب خوب کتاب رمان تاریخی کتاب روانشناسی کتاب صوتی کتاب صوتی تاریخی کتاب صوتی رمان کتاب صوتی روانشناسی کتاب صوتی شاهنامه کتاب فلسفه